Studioflytt.

Nu mina vänner är det dags för omorganisering i Worship Nothing Studios! Jag kommer flytta hela rasket till mitt bands replokal och får därför möjlighet att spela in trummor, gitarr, elbas m.m och arbeta med höga ljudvolymer alla tider på dygnet. Detta är väldigt goda nyheter för mig eftersom jag nu får möjlighet att syssla med saker jag inte kunnat förut.

Repan

Ni rappare/sångare behöver dock inte oroa er! Jag kommer lämna kvar endel grejer så att jag kan spela in sång och akustiska instrument i mitt otroligt välljudande micbås. Jag kommer även satsa på att få ihop en fullt fungerande produktions-studio med 100% midikontroll och detta räknar jag vara färdigt inom året 2008.

Lawan

Kommentarer
Postat av: Mr Ä

Fan va fett swanneman! Kul o se att studio pillandet går i rätt riktning för dig, a just, sist vi sågs va ja stressad, lugnt nu iaf, greetings from småland =)
Hälsa Andy o Nibbe!

2008-04-03 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0