Bilder 070907

Bygget är färdigt och jag har flyttat om lite saker och stökat på, här har ni bilderna.

image5
Det nya studiobordet jag och min far byggt, väldigt nöjd över resultatet.

image6
Den enda delen av vardagsrummet som fortfarande får vara vardagsrum. Väldigt skönt ställe att sitta och se på film, lyssna på en mix/produktion eller helt enkelt bara ta en tupplur efter en dags arbete.

image8
Internetdator och piano. Korset är en uppskissning på ett framtida motiv som ska pryda båda sidorna av pianot. Orkade dock inte städa denna delen innan jag fotade, men det får ni ta.

image7
Studioödlan Olle's hem, gitarrer, bas och längst bak i bilden kan ni även bevittna min gamla ELKA elorgel som är på väg härifrån eftersom jag inte har plats för den längre. Synd, men sånt är livet i en lägenhet.

image9
Skåp med WNS infräst. Där brevid skymtas även den blåa kabellådan som jag gömt lite "snyggt" bakom gardinen.

image10
Barnsäkert rackskåp. Det är nämligen så att min ena son Jesper tycker det är jätteroligt att stoppa nycklar, pennor och dylikt i inputsen på V-ampen, det har även hänt att jag hittat en napp eller lite papper i Tape-recordern där under. Så ett skåp var ett måste för min del.

image11
Detaljbild över mixern.

Det var allt jag hade den här gången, hoppas det smaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0